Máte pocit, že je návštěvnost vašeho webu nižší, než by si zasloužil? Chtěli byste, aby vaše stránky navštěvovalo více lidí? V takovém případě je na místě popřemýšlet nad seo optimalizací, což je proces, který má vysokou úspěšnost. Jde o souhrn různých úkonů, které v závěru vedou k jedinému, a to ke zlepšení pozice vašich stránek ve vyhledávači.
Proč je pozice ve vyhledávači tolik důležitá, a jak to vůbec souvisí s návštěvností? Je to jednoduché. Pokud se váš web bude zobrazovat na vysokých pozicích, tak tím zvýšíte pravděpodobnost, že se k němu potenciální návštěvník proklikne a zobrazí si jej. Pokud by vaše stránky byly zapadnuté třeba až na páté stránce, tak je šance, že na odkaz návštěvník narazí, naprosto minimální. Zvyšte https://www.respekt.cz/denni-menu/zvyste-si-intelektualni-prikon-ctete-zamerne tedy své šance na maximum a dovolte seo odborníkům, aby zajistili vašemu webu vyšší pozici, a tím sekundárně zvýšili návštěvnost.
Dílčí procesy, na kterých záleží
Seo optimalizace je dlouhodobý a komplexní proces, který zahrnuje celou řadu dílčích úkonů. Jak tedy bude potenciální spolupráce vypadat? Na co přesně se můžete těšit?
- Analýza webu – ne vždycky je zakopaný pes jen ve špatné pozici ve vyhledávači, snižovat návštěvnost mohou také různé prvky vašich stránek, které vývojáři přehlédli. Seo odborník je odhalí a opraví.
- Návrh klíčových slov – na jako klíčová slova se vyplatí cílit? To zjistí odborníci pomocí speciálního software. Navrhnou vám taková slova, která jsou často vyhledávaná.
- Psaní PR článků – tato klíčová slova se použijí jako náměty na PR články, ve kterých budou zmíněná. Tyto články píšou zkušení textaři, kteří přesně vědí, jaké zásady a pravidla splňovat, aby byl výsledek co nejefektivnější.
- Vkládání zpětných odkazů – do takto vytvořených PR článků budou následně vkládány zpětné odkazy, bude se provádět takzvaný linkbuilding. Tyto zpětné odkazy budou čtenáře směřovat na váš web. Články budou umístěny v nejrůznějších internetových magazínech a podpůrných webech.